محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۱ ب.ظ

باسمه‌تعـــالی

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) محله سرجوب دولت‌آباد در تاریخ 25/12/91 پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد محل با حضور جناب سرهنگ ناظریان فرمانده ناحیه سپاه شهرستان برخوار و سرگرد نوروزی فرمانده حوزه مقاومت امام حسین (ع) و جمعی از بسیجیان و نمازگران محترم برگزار شد.

در این مراسم ابتدا جناب آقای حسین داوری فرمانده پیشین پایــــــگاه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همیاری بسیجیان محل در طول چندین سال تصدی ایشان مطالبی پیرامون اهمیت و جایگاه بسیج ایراد فرمودند.

ایشان بسیج را همانند شجره طیبه‌ای  دانستند که ریشه‌های آن ولایت فقیه و میوه‌های آن جوانان و نوجوانان مخلصی هستند که همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور سبز دارند.

در ادامه جناب سرهنگ ناظریان پیرامون اهمیت و جایگاه بسیج سخنانی ایراد فرمودند. ایشان در اهمیّت حضور مردم همیشه در صحنه فرمودند که دشمن همواره با تهدید ، ارعاب و سخن‌پراکنی‌های خود سعی در اغفال مردم و نیز ایجاد رخوت و سستی در اعتقادات و آرمان‌های مردم دارد ولی تاریخ نشان داده است که مردم همیشه پر‌شورتر و با نشاط‌تر از قبل در صحنه حضور می‌یابند و مثال بارز آن حضور پررنگ مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن می‌باشد. ایشان بسیج صاحب الزمان (عج) را یکی از پایگاه‌های مطرح سطح شهرستان معرفی نمودند.

در ادامه جناب سرهنگ ناظریان، فرمانده جدید پایگاه آقای محمد داوری را معرفی نمودند. حکم فرمانده جدید توسط جناب سرگرد نوروزی قرائت و به ایشان اهداء شد. در پایان از زحمات جناب آقای حسین داوری تجلیل و قدردانی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار