محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


فرم خود اظهاری ثبت کارکرد

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۲ ب.ظ

 با سلام و درود

همه‌ی ایرانیانی که دل به مهر وطن دارند و قلبشان برای میهنشان می‌تپد «بسیجی بالقوه» محسوب می‌شوند. اینان هیچگاه بدخواه موطن و مردم سرزمین خود نمی‌باشند از این رو نوعی بسیجی بحساب می‌آیند. عده‌ی بسیاری از هموطنان گرامی نیز با وجود اینکه به طور رسمی در پایگاه‌های بسیج ثبت نام ننموده‌اند ولی همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس، انتخابات و ... حضور سبز دارند که اصطلاحاً «بسیجی عمومی» نامیده می‌شوند.

ولی تعدادی از هموطنان  با مراجعه به پایگاه‌های و مراکز بسیج نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده و رسماً عضو بسیج می‌شوند. این‌گونه از دوستان بنا به نوع فعالیت خود به «بسیجی عادی» ، «فعال» و «کادر» تقسیم می‌‌شوند.

لازم است این گروه از بسیجیان برای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای مقدس و ارزشمند آن در مراسم و فعالیت‌های مختلفی که از سوی بسیج برگزار می‌گردد شرکت نموده و کارکرد خود را جهت اقدامات بعدی ثبت نمایند.

پایگاه مقاومت صاحب‌الزمان (عج) در نظر دارد ثبت کارکرد اعضا را به خود آنان محول نماید. لذا فرم مخصوص ثبت کارکرد سه ماهه اول سال 92 تهیه و در ادامه قابل دانلود می‌باشد.

دانلود فرم خود اظهاری ثبت کارکرد

۹۲/۰۴/۱۵

نظرات  (۱)

سلام...
آخرین ساعات شعبان است
لحظات را از دست ندهیددر گوشه دلتان مارو هم از دعای خیرتان بی نصیب نذارید...مطلب جدید اپم...یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار