محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


وصیتنامه شهید حسن طاهری فرزند محسن

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ق.ظ

بسم ا.. الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل ا... امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

«و مپندارید کسانى را که در راه خدا کشته مى‌شوند ، مرده‌اند ، بلکه زنده‌اند و نزد خداوند متنعمند.»

مکتبى که شهادت دارد اسارت ندارد. (امام خمینى)

به نام خداوند بخشنده مهربان و بنام خداى شهیدان و بیاد شهیدان از صدر اسلام تا به حال از امام‌حسین (ع) تا بهشتى و رجایى و باهنر و ... و با امید اینکه پیرو خط امام باشید و با امید اینکه بتوانید راه شهیدان را ادامه بدهید و به یاد شهیدان زنده که واقعاً ارج آنها بیش از ماست ، این وصیت نامه را شروع مى‌کنم.

اى مردم پیرو روحانیت باشید و دست از اختلاف بردارید و این قدر به شایعات گوش ندهید و در بین مردم پخش کنید. برادران و خواهران با انقلاب بد نشوید و بگوئید انقلاب شد و چیزها گران شده شما حساب کنید که در طاغوت نفت شما طبقه مستضعف به آمریکا و گاز شما به شوروى مى‌رفت و براى شما یک مشت اجناس کاذب به کشور ایران مى‌آمد. از پاریس براى شما لوازم آرایش مى‌آمد و خون شما را با این اجناس مى‌مکیدند و شما در خفقان به سر مى‌بردید و فکر مى‌کردید که در آسایش هستید. امیدوارم که این قدر نق نزنید. این امام دلى سوخته دارد و نمى‌تواند تحمل کند. پدر و مادر عزیزم من فرزند شایسته‌اى براى شما نبودم و امیدوارم که من را ببخشى و از خدا بخواهید تا بتوانید باز هم از پسرهاى خود در راه خدا هدیه کنید. اى مادرم من هم اکنون که این وصیت‌نامه را مى‌نویسم دلم پر میزند که ما هم به پیش امام حسین (ع) ، پیغمبر و بهشتى و رجایى و باهنر مى‌رویم. نمیدانید که من چقدر خوشحالم. مادرم برادرانم را چنان بزرگ کن که آنها هم مثل حسین (ع) درس شهادت بیاموزند و خواهرم را چنان کن که مثل زینب باشد. پدرم از دوستان و آشنایان و اقوام طلب بخشش کن. در ضمن یکسال نماز و روزه احتیاط بدهید.

والسلام . و العاقبة للمتقین

حسن طاهرى

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى (عج) خمینى را نگه‌دار

رزمندگان ما را پیروزشان بفرما

http://atreshohada.ir/

۹۳/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار