محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


ماهواره یا دجالواره

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

آمریکا تقریباً چهار برابر ایران جمعیت داره، ۹۰٪ ماهواره‌های دنیا در اختیار آمریکاست. مردم آمریکا به دولتشون مالیات میدن اما برای استفاده از ماهواره باید پول پرداخت کنن،

دولت آمریکا فقط هشت کانال مجانی براشون گذاشته، در تمام دنیا ماهواره با کسب هزینه در اختیار مشتری قرار میگیره. ما در ایران بسیار خوشبختیم که علاوه بر کانال‌های غیر فارسی فقط ۱۶۲ کانال فارسی رایگان داریم.

چقدر دوستمان دارند !!

اکثر این کانال‌ها از جمله فارسی وان در مالکیت مرداک یهودی صهیونیست قرار داره. فارسی وان وقت نماز، اذان پخش میکنه و مناسبت‌های مذهبی اسلامی خصوصاً شیعی را یادآوری میکنه!

اونها برای سرگرمی ما بروزترین فیلم‌ها و سریال‌ها رو میخرن، به فارسی دوبله میکنن و مجانی برامون پخش می‌کنن. اونم فقط برای ما رایگانه و نه برای همسایه‌های عرب ما ، حتی موضوع خیلی از سریال‌ها به روابط خانوادگی و عادی سازی روابط نامشروع بین زن و مرد و فرزندان خانواده با سایرینه، خصوصاً خیانت به همسر و تشویق به طلاق و پذیرفتن بچه نامشروع به عنوان یک هدیه الهی و... بارها مردم انگلیس بابت مالیاتی که روی قبض‌های برقشان بابت برنامه‌های BBC فارسی میاد اعتراض کردن و جواب گرفتن که این یک مسأله دیپلماتیکه.

مرداک در یکی از برنامه های تلویزیونیش در آمریکا عنوان کرد که ما ایرانی‌ها را قورباغه پز می‌کنیم، حالا این یعنی چی؟

فرانسوی‌ها قورباغه را در آب ولرم و با شعله بسیار آرام میپزن تا بیاد بفهمه، پخته شده. هیچی حالییش نمیشه (اگر با حرارت زیاد می‌پختند عکس العمل نشان داده و یک آنزیم تلخ از خود ترشح می‌کرد)

آیا بعضی مردم ما باید قورباغه‌ای پخته شوند. تا حالا چند میلیون جزغاله شدن و حالیشون نشده؟؟!!

حالا یه چیز دیگه:

آندلس یک کشور بود با صدها سال سابقه دولت اسلامی. بزرگترین قدرت نظامی و علمی زمان خودش در اروپا. بارها جنگ بین اونا و مسیحی‌ها و یهودی‌ها در گرفت و بخاطر جوونای غیرتمند آندلس جلوی اونا‌ دوام ‌آورد. مسیحیا با ایجاد یک دولت کوچیک در شمال آندلس چندتا کار کردن. باغ‌های بزرگ ‌انگور ایجاد کردند.

 فقط برای ساخت مشروب مجانی برای مسلمونا، دختران مسیحی با آرایش و لباس محرک در میان مسلمون‌ها ظاهر شدند، رستوران‌هایی درست کردند با خدمه دختران بی حجاب مسیحی و ...، چندین سال بعد وقتی مردم مسلمان اندلس به عیاشی پرداختند با یک حمله، قتل عامی در اندلس براه انداختند که مورخین نوشتند تپه‌های بزرگی از دست و پا و سرهای مسلمانان بطور جداگانه در شهرها ایجاد کردند و بگفته خودشان هنگام عبور از کوچه‌ها خون تا زیر لگام اسب‌ها می‌رسید.

الان اون کشور اسمش شده اسپانیا و کمترین تعداد مسلمان در بین کشورهای اروپایی رو داره.

فراموش نکنیم با اومدن ماهواره خیلی چیزا رو از دست می‌دیم. دینمون ، تعصبمون ، عقایدمون و ... و میشیم اون چیزی که اونا می‌خواند.

مواظب باشیم قورباغه‌پزمون نکنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار