محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


به گزارش برخوارنیوز، شهید ولی‌الله داوری از مردان بی‌ادعای روزگار خویش بود به‌طوری‌که در اوج جوانی عقبی را بر دنیا ترجیح داد و بخاطر ایدئولوژی و آرمان‌های والایش از جان خویش گذشت.

او کسی بود که در رژیم ستمشاهی، بخاطر انقلاب بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفت ولی از آرمان‌های خود دست نکشید. این شهید والامقام به صورت مخفیانه اعلامیه‌های امام را منتشر می‌کرد و با صدای خوش خود آن‌ها را در جلسات خصوصی با افراد محل قرائت می‌کرد.

وی علاوه بر تقویت قوای جسمانی و انجام ورزش در رشته والیبال از قدرت عرفانی فوق‌العاده‌ای نیز بهره‌مند بود به گونه‌ای که مداومت وی در نماز شب و عشق و علاقه وی به سالار شهیدان،  روح بلندش را سیقل داده بود.

مدیحه‌سرایی شهید ولی‌الله داوری در مراسمات مذهبی مسجد صاحب‌الزمان (عج) هنوز در اذهان مردم باقی است. اخلاق نیک،  سادگی و بی‌آلایشی او زبان‌زد خاص و عام بود. او اراده‌ای مصمم  شد و در راه انقلاب پا به رکاب بود.

حرف و عملش یکی بود به نحوی که خانه، همسر و چهار فرزند و شغل دولتی (شاغل در ذوب آهن) و داغ نزدیک‌ترین دوستانش نیز مانع حضور او در جهاد فی سبیل‌الله نشدند و سرانجام در تاریخ سی و یکم شهریور سال شصت و یک به آرزوی خویش رسید و دعوت حق را لبیک گفت. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

۹۵/۰۴/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار